Backup-overvågning

Er du sikker på, dit backup-system tager de backups, du forventer? Vi kan hjælpe dig med at få overblikket. Vi kontrollerer de mest almindelige opgaver, der kan gå galt på en backup-server, uanset om den står hos dig, hos os eller i skyen. Når vi overvåger din backup, får du hver dag en rapport over de opgaver, der er fejlet, så du kan rette fejlene.

Forudsætninger

Det eneste krav, vi stiller for at kunne overvåge din backup-installation, er, at vi kan sende mails fra din installation til vores rapporteringssystem. Vælger du udvidet support, har vi behov for at kunne logge ind på din backup-server og alle backup-klienter via en VPN-forbindelse.

Basis support

Med basis support får du dagligt en rapport, hvor du både kan se, om der er backups, som er fejlet, og hvilke opgaver du skal udføre, for at backup-installationen fungerer optimalt. På driftsstatusmøder hver tredje måned gennemgår vi ledig kapacitet og laver en helhedsvurdering af backup-installationen.

Udvidet support

Med udvidet support får du det samme som med basis support. Derudover udbedrer vi automatisk fejl, som er relateret til backup. Det kan for eksempel være genstart af fejlede backup-jobs. Når du har udvidet support, får du også en månedsrapport med et statistisk overblik over dit forbrug. Vi opdaterer også din backup-applikation og tager backup af klienter to gange om året, hvis producenten anbefaler det.

Kontakt os på 7027 7330, hvis du vil høre mere om de to support-niveauer eller se dem beskrevet i produktbladet: Backup-overvågning.

Hent produktblad på backup overvågning!