Supportniveauer - storage

Elementer:BasisUdvidet
Døgnovervågning af storage-enheder.      +    +
Daglig statusmail fra Komplex it's overvågningssystem.      +    +
Oversigt over nuværende firmware-versioner.      +    +
Daglig oversigt over fejlede enheder, disk, kontroller etc.      +    +
Storage-service og licensmanagement, håndtering af licens og -serviceaftaler.      +    +
Adgang til Komplex it's servicedesk.      +    +
Kontakt til og håndtering af leverandør i forbindelse med hardwarefejl.      -    +
Månedlig konfigurationsrapport, som indeholder RAID-konfiguration, fordeling af LUN's samt evt. ledige LUN's.      -    +
Rapportering om kapacitet og fremtidige anbefalinger.      -    +
Udbedring af fejl (foretages mandag - torsdag i tidsrummet 8.30-16.30 og fredag i tidsrummet 8.30-15.30).      -    +
To årlige firmware ellers versionsopdateringer.      -    +
Anbefalinger om opgraderinger.      -    +